Indíts egyedi (ad-hoc), vagy teljes mértékben automatizált ügyfélmegkérdezést a saját céljaidnak megfelelően, a számodra fontos témában. Tetszőleges forgatókönyveket építhetsz fel, API összekötéssel hozzákapcsolhatod a saját rendszereidhez, az ügyfeleidről, vevőidről rendelkezésre álló információk alapján akár célcsoportonként, szegmensenként eltérő kérdőívekkel, kérdésekkel, teljes körű automatizációval.
Mindezt fix díjazásért korlátlan számú kérdéssel, kérdőívvel, korlátlan darabszámú e-maillel, korátlan számú válasszal. És igen, akár a vállalatod összes munkatársa használhatja a rendszert, mert korlátlan usert biztosítunk, igény szerint beállítható jogosultsági szintekkel.
"Csináltunk már ilyet korábban - de amit most megmutattatok nekünk, az egy másik szint a korábbiakhoz képest."
Egy kérdőív kampányban az egyik legfontosabb szempont az idő (=relevancia). Gondold végig! Ha a megkérdezések eredménye (elemzési időtől függően) T+1-2 hónappal később kerül az asztalodra (vagy azéra, akire tartozik), sokszor már nem is nagyon lehet vele mit kezdeni (azon kívül persze, hogy iktatod...). Ezért a visszajelzések, kérdőívek aktuális eredményei már a kampányod közben, real-time rendelkezésedre állnak, az adatokat elemezheted, szűrheted, összehasonlíthatod, és bárhonnan, bármikor elérheted.
Ha nem a kimutatások, prezentációk gyártásával szeretnéd az időt eltölteni, hanem az eredmények alapján a vállalkozásod, a folyamatok és az ügyfélkapcsolataid fejlesztésével, akkor egyszerűen beállíthatod, hogy az eredményeket, visszajelzéseket mely munkatársad, vagy vállalati terület láthassa. Így akár minden szervezeti egység hozzáférhet a rá vonatkozó eredményekhez, jelentős időt megspórolva ezzel, hiszen nem szükséges kimutatásokkal, prezentációkkal bajlódni - az eredmények mindenki számára láthatóak, könnyen és gyorsan áttekinthetőek.
Láttunk már olyan, szakmai szempontból kifogástalan 50 oldalas prezentációt (Gabonban...), ami gyönyörű volt, mindent IS kimutatott, csak a felét sem értette senki, nem is beszélve arról, hogy a next step emiatt eléggé “zavarosra” sikeredett... Ezért - bár folyamatosan fejlesztjük a statisztikai, információs és analitikai eszközeinket -, a célunk az egyszerűség, érthetőség és átláthatóság. Meggyőződésünk, hogy egy kimutatás akkor jó, ha azt rövid magyarázatot követően akár egy laikus is értelmezni tudja. Hiszünk abban, hogy szakemberként számodra sem mindegy, hogy az értelmezéssel töltöd az idődet, vagy a cselekvéssel.
"Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az, hogy mit kérdezünk és a válaszokat hogyan értékeljük ki"
Ahhoz, hogy a saját vállalatod, vállalkozásod számára egyedi, az ügyfélkapcsolati folyamataidhoz, toucpointjaidhoz mindenben illeszkedő, releváns, magas válaszadási arányú kérdőívkampányokat tudj megvalósítani, nyilván te is rendelkezel megfelelő szaktudással.
Jah! És kész van - nem vicc. Nem béta verzió vagy tesztelésre kész, esetleg “kezdjük el használni valahogy, aztán majd meglátjuk”. A standard bevezetési idő az igényfelméréstől az éles használatig mindössze néhány hét. Mindez azt jelenti számodra, hogy gyakorlatilag azonnal egy egységes, a saját vállalatod, vállalkozásod értékelési rendszeréhez rugalmasan alkalmazkodni képes eszközt kapsz a kezedbe.
Keress minket bizalommal!
info@customerview.hu
06/70/619-6291