Arrow left

Visszajelzés-gyűjtés

Egyedi vagy folyamatos visszajelzések

Mérés

Indíts egyedi (ad-hoc), vagy teljes mértékben automatizált ügyfélmegkérdezést a saját céljaidnak megfelelően, a számodra fontos témában. Tetszőleges forgatókönyveket építhetsz fel, API összekötéssel hozzákapcsolhatod a saját rendszereidhez, az ügyfeleidről, vevőidről rendelkezésre álló információk alapján akár célcsoportonként, szegmensenként eltérő kérdőívekkel, kérdésekkel, teljes körű automatizációval.

Mi ehhez egy olyan megoldást biztosítunk, amelyet szabadon és korlátlanul használhatsz.

Szerepkörök

Tetszőleges típusú és számú szerepkört állíthatsz be, amihez az egyes munkatársaidat szabadon hozzárendelheted. Ezzel elérhető, hogy folyamatos kommunikáció történik, és az információk nem ad-hoc, hanem real-time rendelkezésre állnak.

Szempontrendszer

Tetszőleges szempont, értékelőlap használható a saját követelményrendszerednek megfelelően, akár egyszerre több is, és szabadon paraméterezheted az egyes szempontok súlyát, értékét akár területenként, szegmensenként, típusonként.

Eredmények

Minden értékelés, eredmény azonnal rendelkezésedre áll, de lehetőséged van arra is, hogy az egyes területek, munkatársak a saját eredményeiket, értékeléseiket közvetlenül elérjék. Ez nem véletlenül van így - ha vezető közvetlenül eléri a rá vonatkozó eredményeket, adatokat, értékeléseket, akkor a reagálással, menedzseléssel tölti az idejét, nem pedig a prezentációk készítésével, vagy kiértékelésével.

Folyamatok

Az értékelésekhez, ellenőrzésekhez szabadon állíthatod össze a folyamatot (értékelés, véleményezés, felülvizsgálat, jóváhagyás, véglegesítés stb.), akár többet is egyszerre. Végre elérhetővé válik, hogy nem “éves felmérésünk keretében...” típusú projektekkel kelljen a munkatársaknak szembesülniük (az is jó, de másra).

Felhasználók

Annyit adhatsz hozzá az egyes szerepkörökhöz, amennyit csak akarsz, akár egyszerűen egy excel-ből feltöltve, módosítva, frissítve. Így nem egy szoftver, hanem az igény fogja eldönteni, kinek érdemes hozzáférést adnod. Egyszerűen tudsz a hangulatbarométerbe akár egész vállalati területeket ki-be kapcsolni, bővíteni, vezetői szerepköröket és feladatköröket meghatározni. Igen, ugyanazért a díjért - azaz te döntesz és nem a büdzsé.

Mindezt fix díjazásért korlátlan számú kérdéssel, kérdőívvel, korlátlan darabszámú e-maillel, korátlan számú válasszal. És igen, akár a vállalatod összes munkatársa használhatja a rendszert, mert korlátlan usert biztosítunk, igény szerint beállítható jogosultsági szintekkel.

"Csináltunk már ilyet korábban - de amit most megmutattatok nekünk, az egy másik szint a korábbiakhoz képest."

Real-time elemzés és analitika

Egy kérdőív kampányban az egyik legfontosabb szempont az idő (=relevancia). Gondold végig! Ha a megkérdezések eredménye (elemzési időtől függően) T+1-2 hónappal később kerül az asztalodra (vagy azéra, akire tartozik), sokszor már nem is nagyon lehet vele mit kezdeni (azon kívül persze, hogy iktatod...). Ezért a visszajelzések, kérdőívek aktuális eredményei már a kampányod közben, real-time rendelkezésedre állnak, az adatokat elemezheted, szűrheted, összehasonlíthatod, és bárhonnan, bármikor elérheted.
Ha nem a kimutatások, prezentációk gyártásával szeretnéd az időt eltölteni, hanem az eredmények alapján a vállalkozásod, a folyamatok és az ügyfélkapcsolataid fejlesztésével, akkor egyszerűen beállíthatod, hogy az eredményeket, visszajelzéseket mely munkatársad, vagy vállalati terület láthassa. Így akár minden szervezeti egység hozzáférhet a rá vonatkozó eredményekhez, jelentős időt megspórolva ezzel, hiszen nem szükséges kimutatásokkal, prezentációkkal bajlódni - az eredmények mindenki számára láthatóak, könnyen és gyorsan áttekinthetőek.

Láttunk már olyan, szakmai szempontból kifogástalan 50 oldalas prezentációt (Gabonban...), ami gyönyörű volt, mindent IS kimutatott, csak a felét sem értette senki, nem is beszélve arról, hogy a next step emiatt eléggé “zavarosra” sikeredett... Ezért - bár folyamatosan fejlesztjük a statisztikai, információs és analitikai eszközeinket -, a célunk az egyszerűség, érthetőség és átláthatóság. Meggyőződésünk, hogy egy kimutatás akkor jó, ha azt rövid magyarázatot követően akár egy laikus is értelmezni tudja. Hiszünk abban, hogy szakemberként számodra sem mindegy, hogy az értelmezéssel töltöd az idődet, vagy a cselekvéssel.

"Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az, hogy mit kérdezünk és a válaszokat hogyan értékeljük ki"

Egyedülálló supporttal

Ahhoz, hogy a saját vállalatod, vállalkozásod számára egyedi, az ügyfélkapcsolati folyamataidhoz, toucpointjaidhoz mindenben illeszkedő, releváns, magas válaszadási arányú kérdőívkampányokat tudj megvalósítani, nyilván te is rendelkezel megfelelő szaktudással.
Jah! És kész van - nem vicc. Nem béta verzió vagy tesztelésre kész, esetleg “kezdjük el használni valahogy, aztán majd meglátjuk”. A standard bevezetési idő az igényfelméréstől az éles használatig mindössze néhány hét. Mindez azt jelenti számodra, hogy gyakorlatilag azonnal egy egységes, a saját vállalatod, vállalkozásod értékelési rendszeréhez rugalmasan alkalmazkodni képes eszközt kapsz a kezedbe.

Keress minket bizalommal!
info@customerview.hu
06/70/619-6291