Arrow left

Terminál-, ügyfélirányítás

Azonnali, gyors visszajelzés és real-time eredmények

Mérés

A személyes ügyfélkapcsolatokban az ügyfelek kiszolgálása és irányítása – szerintünk – nem egy egyszerű technikai kérdés. Számos kutatás, tanulmány és igen, a saját szakmai tapasztalatunk bizonyítja, hogy a munkatársak által használt technikai és technológiai eszközök, szoftverek használhatósága, minősége közvetlen kapcsolatban áll az ügyfélkiszolgálás színvonalának minőségével.

Ezért megalkottunk egy komplex, felhő alapú megoldást, annak minden szoftveres és hardveres elemével együtt, hogy a személyes ügyfélkapcsolataid minőségi lebonyolítását professzionális módon tudjuk támogatni.

Persze, alakíthatod, módosíthatod is, és korlátlan számú értékelést rögzíthetsz, korlátlan számú munkatárs részére. Szabadon konfigurálhatod az egyes szerepköröket (értékelő, értékelt, jóváhagyó, vezető, felülvizsgálat), tetszőlegesen indíthatsz értékelési időszakokat (akár többet is párhuzamosan az egyes szervezeti egységek eltérő igényei alapján), és mindezt egy, a saját vállalkozásod igényei alapján konfigurált folyamat szerint. Akár heti, havi, negyedéves stb. gyakorisággal - ahogy szeretnéd.

"Újra megváltozott a nyitva tartásunk - a korábbi rendszerben ez egy napos “móka” volt átállítani, most meg megcsináltam öt perc alatt, és működik!"

Terminálok

Ügyfélszolgálati pultonként kihelyezhető érintőképernyős eszközök, többfunkciós felhasználásra. Elégedettségmérés, regisztrációs űrlapok, marketing aktivitások – egy eszközön, egy kézben.

Sorszámosztó totem

Teljes mértékben egyedi gyártású, az ügyfélszolgálati térhez illeszkedő érintőképernyős eszköz, amellyel az ügyfélirányítás minden funkciója kezelhető.

LCD kijelzők

A rendszer által vezérelt, többfunkciós kijelző rendszer, amellyel az ügyfél-információk, hívási adatok, reklámok, videók tetszőlegesen jeleníthetőek meg. Minden funkciót (képek, videók feltöltése, cseréje, kijelző design-ja) teljes mértékben a saját arculatodhoz illesztheted és bármikor módosíthatod.

Online időpontfoglaló

A honlapodba egyszerűen beágyazható, paraméterezhető időpontfoglaló megoldás, amely a rendszer egyéb elemeivel tökéletes összhangban működik, így egy helyszín, vagy a nyitvatartási idő megváltozása nem igényel bonyolult előkészítést vagy fejlesztést.

A technológiánk kulcsa a felhő alapú, teljes körű távoli vezérlés. Gondold csak végig, hogy például az egyedileg telepített terminálokat mennyi mindenre használhatod:

  • Ügyfélvisszajelzések azonnali gyűjtése
  • Ügyfélkapcsolati minőségbiztosítás
  • Vezérelt e-űrlapok regisztrációhoz, adatmódosításokhoz
  • Reklámok, videók ütemezett lejátszása
  • Figyelemfelhívó tájékoztatások
  • Real-time elemzési és statisztikai adatok
Vagy akár mindezeket egyszerre, általad egyszerűen beállítható és menedzselhető módon.

"A teljes designváltás az összes eszközön az egész országban megvolt tizenöt perc alatt, és nem kellett hozzá külön projektet indítani, meg tudtam csinálni én is pár kattintással."

Az ügyfélirányító rendszer minden elemét a saját íróasztalod mellől irányíthatod - ennél egyszerűbben és könnyebben nem is lehetne az akár az ország teljes területére kiterjedő hálózatokban információt gyűjteni és ezt – ha akarod – megosztani az ügyfeleiddel, vásárlóiddal. Mivel a rendszert teljes egészében a vállalati arculathoz igazíthatod, és néhány kattintással megoldható a teljes arculatcsere, vagy az aktuális kampányodhoz, marketing üzenetedhez, termékedhez kapcsolódó kreatívok elindítása, módosítása.

Ügyfélhívó és online időpontfoglaló rendszer

A modulrendszerű felépítés miatt az ügyfélszolgálati érintőképernyős terminálokat egyszerűen bővítheted, és kiegészítheted az ügyfélirányító, sorszámosztó, ügyfélhívó rendszerelemekkel és az igény szerint a honlapodba beágyazható online időpontfoglalóval. Ezzel pedig

az ügyfélirányítás, kommunikáció és adatgyűjtés területén egy egységes és komplex rendszert kapsz kulcsra készen.

Miben különbözik mindez egy “hagyományos” (van ilyen?) ügyfélhívó rendszertől?

Teljes körű telepítés és üzemeltetés

Az üzemeltetést teljes körűen megoldjuk. Igen, teljes körűen - még a papírt sem kell cseréld a totemben (pláne, ha az ügyfeleid QR kóddal, vagy SMS-ben kapják a sorszámot - hiszen ezt is szabadon beállíthatod). A bevezetéshez pedig az áramon és a netkapcsolaton kívül semmire nincs szükség (ha nincs, az sem baj, mert viszünk). Az eszközöket egységesen telepítjük, és a már meglévő eszközeid (pl.: LCD kijelzők) is egyszerűen integrálhatóak. A felhő alapú technológiának köszönhetően még komoly telepítési/beüzemelési munkákra sincs szükség. Odamegyünk, bekapcsoljuk, beállítjuk és működik.

Élmény a munkatársaknak is

A beépített gamification funkciók (amelyek a vállalkozásod igényei alapján paraméterezhetőek) a rendszer használatát az ügyfélszolgálatosok számára is élménnyé teszik - végül is ők azok, akik jókedvvel és örömmel szolgálják ki az ügyfeleket, nem?

Távoli hozzáférés és vezérlés

Minden paraméter és lehetőség (ügyintézési típusok, munkatársi státuszok, hozzáférések, nyitvatartási és egyéb időkeretek stb.) egyszerűen és általad is módosíthatóak, vagy bővíthetőek. Ezért bármilyen az ügyfélkiszolgálást érintő változást az irodád (vagy a nappalid) kényelméből be tudsz állítani.

Real time analitika

Nem csak az ügyfélirányítás aktuális helyzetéről kap folyamatos tájékoztatást az adott ügyfélpont vezetője (amit akár szintén home office-ból is ellenőrizi tud), hanem a napi, heti stb. statisztikai és ügyfél-elégedettségi adatok akár országos szinten is számos bontásban és szűrés szerint is korlátlanul elérhetőek. Egy meetinget vagy tervezést megelőzően így nem szükséges az adatok előzetes kiértékelése, elemzési anyagok, prezentációk gyártása. Belépsz a rendszerbe és minden adat, analitika rendelkezésedre áll historikusan.

Keress minket bizalommal!
info@customerview.hu
06/70/619-6291