Ahogyan a terméked, szolgáltatásod is meg kell feleljen bizonyos szintű minőségi követelményeknek (no nem az előírások miatt, hanem mert különben nem lesz túl sikeres...), ugyanígy az ügyfélkapcsolatok, az egyes touchpointokon megvalósuló ügyfélkiszolgálási színvonal is meghatározza az ügyfelek rólad kialakított véleményét (= vállalatod, vállalkozásod sikerét)
Több kérdéssel találkozunk igen gyakran.
-
Jobb vagyok a versenytársamnál? – válasz: ha azt méred, amiben igen, akkor biztosan...
-
Van-e minőségi eltérés a különböző ügyfélkapcsolati csatornáim színvonala között? - ha nem méred, vagy rosszul méred, sose derül ki
-
Hogyan lehet egységes, mérhető (trendek, ugye...), de nem túl komplex szempontrendszert alkalmazni ahhoz, hogy ne őrüljünk bele se mi, se az ügyfeleink az információkba és a kérdésekbe, de az mégis hasznos, értelmezhető legyen? - keress minket bizalommal!
Az ügyfélkapcsolati minőségbiztosítás minden vállalkozás számára alapvető fontosságú, mégis előfordul, hogy nem kap kellő figyelmet és gondosságot ez a terület.
Párhuzamos mérések, egymásnak ellentmondó adatok, nem releváns információk, két hónappal korábbi elemzési anyagok, végeláthatatlan meetingek, értékek és adatok, amelyek nem összevethetőek egymással - ismerős?
"Felszabadult egy teljes pozíció csak azzal, hogy nem kell riportokat gyártanunk a társosztályoknak."
Abban tudunk neked segíteni, hogy mindez ne így legyen.
Összetett megoldás
Minden mérési és visszajelzési feladat egy kézben és követhetően. Csatornától függetlenül (e-mail, személyes, SMS, telefonos) tetszőleges módszertannal üzemeltetjük a visszajelzési rendszeredet az adatkezelési és GDPR szabályoknak mindenben megfelelve.
Ráncba szedett metodika
Nem egyszerűen elvégezzük egy brief alapján a felméréseket, hanem aktívan közreműködünk a mérési pontok és szempontrendszer megtervezésében. Ezzel nem csak a párhuzamos illetve felesleges eredményeket szűrjük ki, hanem a te vállalkozásodra szabva biztosítunk kulcsra kész megoldást.
Szegmentálhatóság
Minden munkatársad, legyen vezető, vagy beosztott a rá vonatkozó eredményeket (és igény szerint csak is azt) látja. Ezeket viszont közvetlenül eléri és visszamenőleg, illetve azonnal a rendelkezésére állnak.
Komplex szolgáltatás
Nem alkalmazunk párhuzamos szoftvereket és technológiát. A teljes mérési és visszajelzés-gyűjtési folyamat a saját project call centerünkben, dedikált (és nem bérelt) munkatársakkal, az elektronikus és személyes adatgyűjtés pedig az általunk fejlesztett és üzemeltetett (és nem megvásárolt vagy licenszbe vett) datha pro rendszerben történik.
Egységes és áttekinthető eredmények
Minden értéket, adatot, eredményt, szempontot egy rendszerben, közvetlen hozzáféréssel elérsz, és azonnal szűrheted, elemezheted. Ezért nem az eredmények bemutatásával, prezentációk gyártásával telik az idő, hanem az eredményekből következő feladatokra és fejlesztésekre tudod az energiádat fordítani.
Keress minket bizalommal!
info@customerview.hu
06/70/619-6291