Milyen támogatást igényelnek a munkatársak? Hogyan lehet hatékonyan menedzselni a távoli munkavégzést? A home office milyen hatást gyakorol a munkahelyi kapcsolatokra? Mivel lehet a munkatársak hatékonyságát javítani, motivációjukat fenntartani? Ők hogyan látják a saját szerepüket és helyzetüket? Mivel tudják a közvetlen vezetőik segíteni a mindennapi tevékenységüket? És még sorolhatnánk a kérdéseket napestig, amelyek alapvetően képesek a munkatársak tevékenységének minőségét meghatározni, és így közvetlenül a vállalkozás sikerét befolyásolni.
"Az, hogy a visszajelzéseket valós időben látom, szinte olyan, mint egy hőmérő a vállalat teljes egészére"
VUCA (Volatility: változékonyság, Uncertainty: bizonytalanság, Complexity: komplexitás, Ambiguity: kétértelműség) világban élünk, és a munkahelyi környezet és munkavégzési feltételi elképesztő sebességgel alakulnak át a szemünk láttára. Mivel a munkatársaink teljesítményét alapvetően képes befolyásolni az aktuális hangulatuk, fizikai és mentális állapotuk, jólétük, ezért kiemelt szerephez jut, hogy a HR terület valós információkra, sőt(!) naprakész adatokra építve tudja a munkáját végezni.
Szintén nem elhanyagolható körülmény, hogy a home office térhódításával a belső kommunikáció is átalakul, egységes, strukturált, hatékony eszköz hiányában a megszokott informális és hivatalos kommunikációs csatornák sem feltétlenül működnek - és minél nagyobb a szervezet, a létszám, ez annál nagyobb mértékben képes negatív hatást gyakorolni a munkateljesítményre.
Ezért alkottunk meg egy olyan megoldást, ami a belső vélemények, visszajelzések, aktuális meglátások folyamatos, strukturált gyűjtéséhez, kiértékeléséhez ad professzionális eszközt a vezetők, döntéshozók, HR szakemberek kezébe.
A hangulatbarométer nem csak egy “jópofa” eszköz, vagy hangulatjavító intézkedés a lassan kötelező babzsák, meg a csocsóasztal mellett. Egy olyan hatékony és professzionális megoldás, amely lehetővé teszi, hogy megalapozott HR döntések szülessenek, és a vállalati HR stratégia ne a megérzésekre, tankönyvi megoldásokra, vagy éppen a versenytársaknál látott/bevezetett megoldások másolására épüljön. Persze, mint minden eszköz, ez is annyit ér, amennyire megfelelően használják - ebben pedig segítünk!
Nem csak a bevezetést, hanem a kommunikációt is úgy oldottátok meg, hogy a kollégák mernek végre őszintén visszajelezni.
Keress minket bizalommal!
info@customerview.hu
06/70/619-6291