Nem tudunk helyetted dönteni. Mert nem Te vagyunk. Nem éltük át azt, amit Te, nem dolgozunk akár hosszú évek óta a cégednél, és a megismerési lehetőségeink végesek. Ráadásul, ha helyetted döntenénk, akkor az a mi döntésünk lenne és nem a Tiéd. Miért tartjuk mindezt fontosnak elmondani?
Mert az elemzési, javaslattételi és az ezzel összefüggő tanácsadói tevékenységünk során a lehető legnagyobb mértékben tiszteletben tartjuk a Partnereink saját megközelítését, gondolkodási és cselekvési stratégiáját. És őszintén elmondjuk: nem értünk a piacodhoz és a termékedhez. Mert ha értenénk, akkor vagy ugyanazokat a döntéseket hoznánk, mint Te, vagy közel hasonlókat. Vagy a konkurenciád lennénk.
"Egy jó nevű tanácsadó cégtől kaptunk egy 60+ oldalas elemzési anyagot. Gyönyörű volt és nagyon szakmai. De kérlek, ne mondjátok el senkinek: egy büdös szót nem értettünk belőle. Meg tudjátok nézni, és össze tudtok rakni belőle egy érthető és használható anyagot?"
Vannak helyzetek, amikor valamilyen okból nem lehet egy problémát vagy kérdéskört hosszabb előkészítéssel, a szempontokat és lehetőségeket alaposan mérlegelve, részletekbe menően körbejárni.
Érthető
Szakzsargon és jól hangzó hárombetűs rövidítések helyett világos és logikus következtetések
Szegmentált
Területenként, témánként bontott releváns információk, hogy mindenki a rá vonatkozó eredményt kapja
Tényekre épülő
A „szerintünk” helyett a rendelkezésre álló adatokból kimutatható összefüggések és valóság feltárása
Rugalmas
A már meglévő adatokat és információkat felhasználva, elkerülendő a párhuzamos méréseket, egyben csökkentve a költségeket
Konkrét
Az elméletek hasznosak és segítenek, de neked konkrétumokra van szükséged, ezért igény szerint javaslatokat adunk a cselekvési tervhez
Amit ígérünk: nem fogjuk megerősíteni a véleményedet, pláne nem fogjuk cáfolni azt. A rendelkezésre álló adatokból kiindulva a tényeket, az ezekből levonható tanulságokat és meglátásokat adjuk át.
Sir Arthur Conan Doyle híres mondása mottóként vezeti az elemzői és javaslattételi tevékenységünket: „A legsúlyosabb hiba, ha a tények megismerése előtt kezdünk el elméleteket gyártani. Biztos, hogy a tényeket kezdjük majd el hozzáigazítani az elmélethez, pedig éppen fordítva kellene eljárni.”
Ezért kiemelt hangsúlyt fektetünk arra, hogy ne a piaci szektorban általános véleményekre, elterjedt paradigmákra, bejáratott sémákra építve dolgozzunk.
Milyen jellemző területeken és témákban érdemes keresned minket?
-
Meglévő adatbázis(ok) tisztítása, az adatgyűjtési eljárások és adatforrások összehangolása
-
Párhuzamos mérések és folyamatok feltárása
-
A közel azonos témájú felmérések ellentmondásainak feloldása
-
Az ügyfélkapcsolati kommunikáció folyamatának és minőségének elemzése
-
Már rendelkezésre álló adatok, adatbázisok alapján külső szakértői elemzés eltérő, jellemzően külső- és belső ügyfelekkel összefüggő témákban
-
Az ügyfélkapcsolattal összefüggő adatok gyűjtésének és folyamatainak felülvizsgálata
-
Belső felmérések, munkavállalói elégedettségmérések eredményeinek és mérési módszertanának értékelése
-
A vállalati riportrendszer outputjainak felülvizsgálata, relevanciaelemzés
-
A különböző szakterületek által gyűjtött és elemzett adatok kiértékelése, összehasonlítása
Keress minket bizalommal!
info@customerview.hu
06/70/619-6291