Betöltés, kérlek várj...
Login man

ÜGYFÉLKAPCSOLATOK

A tanácsadónak nem minden esetben az a feladata, hogy kész megoldást adjon az ügyfél kezébe. Sok esetben jobb eredmény érhető el a megfelelő kérdések feltételével – így a másik fél a gondolkodási sémájának fejlesztése révén a jövőben felmerülő kérdésekre is képes lesz – immár tanácsadói segítség nélkül is – a megfelelő válaszokat és megoldásokat megtalálni.


A vállalati ügyfélkapcsolatok értékelése, minőségbiztosítása, fejlesztése rendkívül összetett feladat, és komoly tapasztalatot igényel. Ha végiggondoljuk, az ügyfélkapcsolataink során egyaránt fontos a megfelelő marketing, szervezetfejlesztési/HR ismeretek megléte, pszichológiai és kommunikációs háttértudás, de szükséges hozzá közgazdaságtani, kereskedelmi, jogi és informatikai felkészültség. 

Ezen ismereteknek ráadásul naprakész formában szükséges rendelkezésre állniuk – ezért gondoljuk azt, hogy ügyfélkapcsolati szakértő csak úgy lehet valaki, ha saját maga is folyamatosan képezi magát, és a fejlődés igénye önmagával szemben is elsődleges.

További információért kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!

Az ügyfélkapcsolat fejlesztését célzó tanácsadói munkánkat az alábbi elvek szerint végezzük:

  • Tiszteletben tartjuk Partnereink tudását és saját know-how-ját, nem gondoljuk, hogy nálunk van a bölcsek köve. Tanácsadói tevékenységünk során javaslatainkat és a várható eredményeket az egyes opciók bemutatásával támasztjuk alá, hogy Ön az információk alapján a legjobb döntést hozhassa meg.
  • Meggyőződésünk, hogy az univerzális, mindenkinek jó „dobozos” megoldások csak részeredményeket képesek előidézni, és hatásuk csak pillanatnyi előnyt jelenthet. Alkalmazásukat és bevezetésüket csak abban az esetben javasoljuk, amikor az ár/érték arány és a várható eredmény szempontjából az időleges és rövid távú előrelépés a legjobb megoldás. 
  • Nem elhanyagolható szempont, hogy a mindenkinek jó és minden helyzetben alkalmazható „kulcsrakész” eszközök, bár bevezetésük egyszerű, a versenytársak által is könnyen megvalósíthatóak és másolhatóak, ezért minden esetben javaslatokat teszünk az egyediség és saját ötletek beépítésére.
  • Az ügyfelek számára felismerhető és azonosítható, egyedi ügyfél-kiszolgálási arculat megtervezése és implementációja (customer service branding & design) csak akkor lehetséges, ha a vállalkozás vezetése és munkatársai értik annak értékét és célját, és képesek teljes mértékben azonosulni vele, ezért programjaink során kiemelt hangsúlyt fektetünk az ezzel kapcsolatos belső kommunikációra.
  • Az organikus (= folyamatos és nem a piaci körülmények által meghatározott) fejlődés alapkövetelménye, hogy felismerjük, melyek azok az értékek és jó gyakorlatok, amelyek már jelenleg is rendelkezésre állnak, melyek azok, amelyeket fejleszteni szükséges, és ezeket nem keverjük össze.
  • Javaslatokat megfogalmazni, változtatásokat bevezetni vagy fejlesztéseket elindítani csak hiteles, módszertanilag helyesen mért, a megfelelő időpillanatban rendelkezésre álló információk alapján lehet. Ezek hiányában a megszokások, a megérzések és a rutin lesz a döntéseink alapja, ami nem minden esetben teszi lehetővé a legjobb megoldások megtalálását, legjobb gyakorlatok bevezetését. Ezért munkánk során kiemelten támaszkodunk az általunk, vagy a Partnereink által mért adatokra és mérési eredményekre.