Betöltés, kérlek várj...
Login man

ÜGYFÉLKAPCSOLAT-FEJLESZTÉS

A jövőben azok a vállalkozások lesznek sikeresek, amelyek az ügyfélkapcsolataikra nem egyszerű eszközként tekintenek (ahol különböző termékek és szolgáltatások érhetőek el, és ahol az ügyfeleik vásárolhatnak, vagy a problémáikat jelezhetik), hanem egy olyan fizikai vagy online lehetőségként, amely hozzájárul az ügyfelek lojalitásának kialakításához és megerősítéséhez, egyben képes pozitív érzelmeket kiváltani.


Ritkán gondolunk bele, hogy az ügyfeleink, kimondva/kimondatlanul, meglepően pontosan tudják, hogy mi, saját magunk hogyan viszonyulunk az ügyfél-kiszolgálási folyamatainkhoz, legyen az személyes, telefonos, elektronikus, egy vagy több alkalmas. 

Meggyőződésünk, hogy egyrészt jobb, ha az ügyfeleink, vásárlóink kimondják, amit gondolnak rólunk, akkor is, ha az nem feltétlenül a legpozitívabb gondolat, másrészt, ha az ügyfélkapcsolatainkra értékesítési eszközként tekintünk, akkor az ügyfeleink is annak fogják, ha átvételi pontként, akkor annak, ha panaszkezelési eszköznek, akkor annak, és így tovább, esetleg ennek valamelyik kombinációjaként.

Kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!

Az ügyfélkapcsolatok fejlesztését célzó programjaink abban segítenek Önnek, hogy:

  • Az ügyfélkapcsolatainak helyszíne, formája, megvalósulási csatornája, elérhetősége ne a versenytársakhoz igazítottan, vagy a piaci sztenderdeknek, szokásoknak megfelelően kerüljön kialakításra, hanem a vállalkozás jövőbeni céljaihoz kötötten, tudatosan megtervezetten, az élményvezérelt ügyfélkapcsolatok megvalósítási helyeként és eszközeként.
  • Az ügyfélkapcsolatokban közvetlenül és közvetetten résztvevő vezetők és munkatársak eszköztára, kompetenciái és munkakörülményei támogassák az ügyfél-elégedettség üzleti növekedést előidéző fejlődését, és Ön a vállalkozás egészének működésében felismerje azon külső és belső tényezőket, amelyek segítik, vagy hátráltatják a minőségi ügyfélkapcsolatok megvalósulását.
  • Az előzetes konzultációtól kezdve, a mérések megtervezésén és lebonyolításán keresztül, a javaslatok megfogalmazásán át, a változtatások bevezetésével és az eredmények visszamérésével bezárólag egy komplett módszertani csomag és ütemezett program álljon rendelkezésére, amely speciálisan az Ön vállalkozásának vagy vállalatának a piaci helyzetéhez, stratégiájához igazítottan kerül végrehajtásra.
  • A komplex fejlesztési programot követően a folyamatos növekedést támogató, a változások eredményeit mérhető módon követni képes minőségbiztosítási rendszert kapjon kézhez.