Betöltés, kérlek várj...
Login man

ÜGYFÉLÉLMÉNY

Az ügyfélélmény több, mint az ügyfelek elégedettsége a vállalatunkkal, termékeinkkel, szolgáltatásainkkal. Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, érzelmeket kell kiváltanunk, mert érzelmek nélkül nem alakulhat ki tartós elköteleződés.


Ha a fentieket elfogadjuk (sokan nem…), majd nekifogunk a megvalósításnak, számos kérdés merül fel, és sokrétű problémakörrel szembesülünk. Elsődlegesen azért, mert élményt nyújtani (érzelmeket kiváltani) egy másik emberből, az ügyfeleinkből a legnagyobb hatásfokkal – nem feledve számos szempontot, mint alapkövetelményt, pl.: objektív környezet, termékminőség, folyamatok stb. – elsődlegesen a személyes kapcsolatokon keresztül lehetséges. A piaci folyamatok és a fejlődés iránya a digitális forradalomnak köszönhetően azonban pont nem ezt segíti elő…

Mégis – hogyan érhető el, hogy vállalatunk, a munkatársaink az ügyfélkapcsolatok során élményt „adjanak” az ügyfeleinknek? Sok szemszögből lehet erre a kérdésre választ adni. Mi azonban hiszünk az egyszerű megközelítésben: adni az tud, akinek van mit adnia, és van miből adnia.

További információért kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!

Az általunk kidolgozott élményprogramok során:

  • A vezetők és munkatársak megismerik az élmény megvalósításának elméleti alapjait és gyakorlati megoldási módszertanát.
  • A szervezet egyéni és csoportos szinten képessé válik azon élményforrások felismerésére, amelyekből „meríteni tud” az ügyfélkapcsolatok megvalósításakor.
  • Megteremtjük az élményközpontú vállalati kultúra alapfeltételeit, amely a szervezet minden szintjén képes hatékony támogatást nyújtani a sikeres üzleti működéshez.
  • Összekapcsoljuk az élmény megvalósításának elemeit a belső és külső ügyfelek egymással összefüggő folyamataiban.
  • Mérhetővé és elemezhetővé tesszük az élményprogramok ügyfelekre, az ügyfelek véleményére és vállalattal kapcsolatos attitűdjeire gyakorolt hatását.
  • A vállalatra szabott, a versenytársak által nem, vagy nehezen másolható, egyedi megoldásokat alkotunk meg, a piaci előny biztosítása érdekében.
  • Összehangoljuk az elégedettség növekedését és az élménykiszolgálást megteremtő vállalati programokat, eszközöket és megoldásokat.
  • Élmény alapú vállalati kultúrát teremtünk, amellyel megalapozható a hosszú távú üzleti eredményesség.