Betöltés, kérlek várj...
Login man

TRÉNING

A CustomerView számos sztenderd és speciális fejlesztési célú tréningprogramot működtet, amelyen keresztül Partnereink részére hatékony segítséget tudunk biztosítani az ügyfélkapcsolatok színvonalának növeléséhez.


Az általunk kifejlesztett és alkalmazott sztenderd tréningprogramok a soft skillek fejlesztését célozzák meg, módszertanukban pedig a visszajelzések, ügyfélvélemények folyamatos gyűjtése és értékelése során rendelkezésre álló információkra építve adnak elméleti és gyakorlati tudást a résztvevőknek mind munkatársi, mind vezetői szinten.

Munkatársi tréning tematika (elmélet és gyakorlat): 
  • Értékesítés és kommunikáció (alap-közép-felső szinten); eladás-technika, igényfelmérés; ajánlástechnika; cross-sell, up-sell; kifogáskezelés, panaszkezelés; szimultán értékesítés; kérdezéstechnika; asszertív kommunikáció; értékesítési folyamatok a napi munkavégzés tükrében; problémás ügyfelek, nehéz ügyfelek kezelésének módszertana; munkatársi időgazdálkodás; önismeret és helyes önértékelés; stressz kezelés; motiváció, sikertényezők; együttműködés; csapatmunka.

Vezetői tréning tematika (elmélet és gyakorlat):
  • Vezetői szerepkörök (stílus és hatékonyság), helyzetfüggő vezetés; a célok kitűzése és a munkatársak bevonása; csoportdinamika; példakép-hatás; a munkatársak helyes motiválása; asszertív kommunikáció; vezetői időgazdálkodás; a munkatársak helyes értékelésének módszertana; toborzás és kiválasztás; konfliktuskezelés; a delegálás helyes módszertana; prezentációs technikák; hatékony döntéshozatal.

További információért kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!