Betöltés, kérlek várj...
Login man

TANÁCSADÁS

Ahogy bennfentesek szarkasztikus mondása tartja: „Egy vállalatnak legkönnyebben úgy lehet több milliós nyeresége, ha a milliárdos nyereség elérését követően nekiáll lecserélni vagy fejleszteni az informatikai rendszerét…”


Meggyőződésünk, hogy ahogy a jó asztalos kétszer mér, és egyszer vág, úgy a megalapozott IT döntések szempontjai között is szükséges annak több körös mérlegelése, hogy egy fejlesztés, rendszerbevezetés (legyen az kicsi vagy nagy) milyen észrevehető változásokat eredményez az ügyfeleink számára.

 A tanácsadói munkánk ezért egy Magyarországon még nem általános gyakorlatra fókuszál: a fenti kérdések (és még sok száz egyéb szempont) alapján mérjük fel az informatikai fejlesztések ügyfél-elégedettségre gyakorolt hatását, és mérőszámokat biztosítunk ennek kvantitatív kiértékeléséhez, az eredmények visszamérhetősége és az informatikai megoldások változtatásainak ügyfélvéleményekre gyakorolt hatásának elemezhetősége érdekében.

Kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!

Az informatikai tanácsadási tevékenységünk során arra helyezzük a hangsúlyt, ami részünkről nem csak szakmai ártalom, hanem mély meggyőződés:

  • A rendszer(eke)t napi szinten használó munkatársak számára az adott megoldás mennyire könnyíti meg a kapcsolattartást, az ügyfél-kommunikációt, és támogatja-e az élmény-kiszolgálás kultúráját? Akkor is, ha a megoldás csak közvetetten érinti a front-end rendszert.
  • Az adott fejlesztés mennyiben segíti elő az ügyfélkapcsolatok színvonalának növelését?
  • A fejlesztés eredményeképpen az ügyfelek mit fognak megtapasztalni, és hozzájárul-e az adott informatikai megoldás az ügyfél-elégedettség mérhető növekedéséhez? (Vö.: és mindezt hogyan fogjuk – ha fogjuk egyáltalán – mérni?)
  • Az ügyfelek, vásárlók számára biztosított megoldások, kényelmi funkciók és az ügyfélkapcsolat egyszerűbbé, könnyebbé, gyorsabbá tétele érdekében létrehozandó fejlesztések képesek-e az ügyfelek lojalitásának és elkötelezettségének növekedését elérni?
  • Megoldást nyújt-e az Ön problémájára egy dobozos alkalmazás, és fordítva: az egyedi fejlesztés ár/érték arányban képes-e beváltani a hozzá fűzött reményeket?
  • Az ügyfélkapcsolatok fejlesztése érdekében a meglévő megoldások fejlesztése vagy lecserélése az optimális megoldás?
  • Mennyire reális a fejlesztési, implementációs és üzemeltetési terv (ütemezés, költségek, rendszerintegráció stb.)?
  • A fejlesztés előkészítése során milyen módszerekkel és eszközökkel szükséges felmérni az azt használó munkatársak véleményét, meglátásait és javaslatait? Ezek milyen módon és folyamat szerint épülnek be a kivitelezés során?