Betöltés, kérlek várj...
Login man

MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS

Ha a vállalat vagy vállalkozás munkatársai közül akár csak egy is nincs tisztában a minőség fontosságával, a legjobban felépített, a fejlődést és motivációt támogató minőségbiztosítási rendszer is lefokozódik egyszerű adminisztratív papírmunkává.


Egy nagy létszámú szervezetet nem lehet hosszú távon sikeresen, az ügyfélkapcsolatok működését szabályozó sztenderdek nélkül, és az ezt kontrollálni, mérni, értékelni képes minőségbiztosítási rendszer nélkül működtetni: ennek hiányában a vállalat vezetése pontos és naprakész információk hiányában kell döntéseket hozzon. Sőt! A piaci verseny ma már a legkisebb vállalkozásokat is rákényszeríti, hogy tevékenységének, az ügyfélkapcsolatok megvalósításának egyes részeit, elemeit mérje, elemezze, értékelje, és ha szükséges, akkor beavatkozzon a folyamatokba.

A problémát legtöbbször az okozza, hogy mindennek a professzionális (= kimutatható eredményeket biztosító és árbevételt növelő) megtervezése, bevezetése és üzemeltetése sok esetben idő hiányában elmarad, vagy amolyan tessék-lássék módon kerül végrehajtásra. Ez alatt azt értjük, hogy az adott vállalkozás „csinálja, mert kell, meg a versenytárs is végez hasonló tevékenységet”, de igazából nem hisz benne, nem ismeri fel ennek hatását az üzleti eredményességre, és nincs kapacitása végiggondolni: hogyan lehetne mindezt jobban csinálni.

Ajánlatkérés - kérjük, kattintson!

Gondoljuk végig! Az ügyfélkapcsolatok az a terület, ahol a legnagyobb hatást tudjuk kiváltani az ügyfeleinkből, vásárlóinkból, hiszen itt kerülünk folyamatosan és közvetlen kapcsolatba velük, ennek során van a legnagyobb esélyünk a véleményük pozitív befolyásolására, a megítélésünk javítására, a kapcsolat tartósságának, az ügyfelek elkötelezettségének növelésére. 

Mi abban segítünk Önnek, hogy képessé váljon:

  • Professzionális (= többet hoz, mint amennyibe kerül) minőségbiztosítási rendszert megvalósítani az ügyfél-kapcsolati folyamataiban.
  • Azt és olyan módszertannal legyen képes mérni, amire VALÓBAN szüksége van, és releváns, mérhető, számszerűsített adatokkal rendelkezzen.
  • A méréseket a MEGFELELŐ helyen és időben legyen képes megvalósítani az ügyfél-kiszolgálási folyamatai során, amely segítségével megelőzhetőek a párhuzamosságok (többször mérjük ugyanazt, vagy egyszer sem a szükségest), a többszöri megkeresések, a módszertanilag hibás (= az információ nem használható semmire) értékelési szempontok.
  • A munkatársai felé folyamatos és releváns (szükséges, elégséges, érthető) naprakész információkat tudjon biztosítani, akár teljes körűen automatizált riportrendszerrel, real-time eléréssel.
  • Függetlenül attól, hogy mekkora vállalatmérettel rendelkezik, mely piaci szegmensben tevékenykedik, milyen tevékenységet valósít meg, az ügyfélkapcsolatainak minőségét a versenytársak által nem, vagy nehezen másolható megoldásokkal legyen képes fejleszteni olyan módon, hogy ez VISSZAMÉRHETŐEN pozitív változást eredményezzen az ügyfelek elégedettségében.