Betöltés, kérlek várj...
Login man

ÉLMÉNYPROGRAMOK

Az élményvezérelt ügyfélkapcsolatok kulcsa az azt megvalósítani képes munkatárs, aki nap mint nap, esetenként több száz alkalommal képviseli a vállalkozásunkat, a termékeinket, a szolgáltatásainkat, és ugyanennyi alkalommal vált ki az ügyfeleinkből, vásárlóinkból valamilyen érzést és emléket.


Az ügyfélkapcsolatok tekintetében minden korszaknak megvan a maga kihívása. Míg korábban az nyert, aki a lehető legnagyobb mennyiségben, a legjobb minőségben tudta nagy sorozatban előállítani azt, és ennek rendelte alá a kiszolgálási és értékesítési folyamatait (és a marketinget, gyártást, fejlesztést stb.), addig a ma vállalatainak a siker érdekében az ügyfelek igényeinek minél magasabb szintű ismerete és a kapcsolódási pontokon és időpontokban létrejövő kapcsolati minőség (= élmény) kell, hogy az elsődleges legyen.

A termék és szolgáltatás minőségi előállítása sem „ment ki a divatból”, azonban szükséges annak felismerése, hogy önmagában ez nem elegendő, hiszen a piaci verseny kikényszeríti a jó (egyre jobb) minőségű terméket és a pontos, gyors, ár/érték arányban megfelelő szolgáltatást – és ezt a versenytársak is tudják. A tömegből kiemelkedni, a piaci átlagot meghaladóan növekedni csak akkor lehetséges, ha az ügyfelek velünk kapcsolatban megtapasztalt attitűdjei, emlékei maradandóak és pozitívak.

Kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!

Komplex élményprogramjaink biztosítják az Ön számára:

  • Az Ön vállalatánál az élménykiszolgálás kultúrájának megteremtését, amely az ügyfelek számára is felismerhető kiszolgálási arculat megteremtésével folyamatos versenyelőnyt biztosít.
  • Az élmény-kiszolgálási kultúra megteremtése érdekében a teljes folyamat megtervezését, előkészítését és megvalósítását.
  • Egyedi, Önre, és csak is az Ön vállalatára jellemző kiszolgálási és ügyfélkapcsolati arculat megtervezését, az egyes tevékenységek és folyamatok implementációját, a hosszú távú működtetéshez szükséges eszközök és módszertanok rendelkezésre bocsátását.
  • Egyedi mérési szempontrendszer és az Ön vállalatára specifikált mérőszámok és indexek kidolgozását, a már használt módszertanok kiértékelését és fejlesztését az ügyfélélmény mérhetővé tétele és elemezhetőségének megteremtése érdekében.
  • Az egyes ügyfél-kapcsolati csatornák tevékenységének összehangolását és fejlesztését, a multichannel és omnichannel kiszolgálási rendszer kialakítását és szükség szerinti fejlesztését, hogy az ügyfelek tetszőleges módon kapcsolódva azonos minőségű kiszolgálásban részesüljenek.
  • Az ügyfelekkel közvetlenül kapcsolatba kerülő munkatársak és vezetők, valamint a területet támogató szervezeti egységek gondolkodásmódjának és kiszolgálási attitűdjeinek fejlesztését (mindset change).