Betöltés, kérlek várj...
Login man

ELEMZÉS

Ugyanazokat a számokat látjuk – csak más okokat és összefüggéseket keresünk a megszokotthoz képest.


Mi nem értünk az Ön vállalkozásának tevékenységéhez. Ha értenénk, az Ön versenytársa lennénk. Mi ahhoz értünk, hogy külső szemmel nézzük végig az ügyfélkapcsolataira ható belső és külső tényezőket, és Önnel, az Ön munkatársaival közösen fogalmazzunk meg olyan kérdéseket, amelyek kulcsszerepet játszanak az ügyfélkapcsolatok minősége szempontjából, és amelyek a megszokás, a rögzült munkafolyamatok, esetleg szokásjog okán a napi gyakorlatban nem merülnek fel. 

A kérdéseket nem csak megfogalmazzuk, hanem javaslatokat készítünk annak érdekében, hogy a már meglévő információk, felmérések, kutatási anyagok, mérőszámok, konverziós adatok megszokott látásmódtól eltérő feldolgozásával hozzásegítsük Partnereinket a folyamatos megújuláshoz és a piaci körülményekhez, ügyféligényekhez történő magasabb szintű alkalmazkodási képesség elsajátításához.

Az elemzési munkánk során nem csak az általunk készített felmérések vagy kutatások feldolgozását végezzük el. Rendszeresen dolgozzuk fel külső forrásból származó információk, felmérések és kutatási adatok anyagait, mert egyedi megközelítésmódunk segíti Partnereinket az információk más szemszögből történő értékelésében, a megszokottól eltérő összefüggések feltárásban.

Az elemzési tevékenységünk fontos részre, hogy igény szerint az információk feldolgozását és kiértékelését követően, munkatársaink évtizedes tapasztalatára és számos szektorban megvalósított tanácsadói tevékenységére építve – amennyiben erre igény merül fel –, javaslatokat fogalmazunk meg a mérési módszertan, az ügyfél-kiszolgálási folyamatok megvalósítása és az eredmények helyes értékelése, a visszamérések fejlesztése érdekében.

Elemzési tevékenységünk:

  • Segíti Önt a meglévő információk és adatok jobb megértéséhez, az összefüggések felismeréséhez.
  • Képessé teszi az adatok feldolgozása, értékelése, a vezetők és munkatársak felé történő visszajelzések módszertanilag helyes, az üzleti eredményeket növelő rendszerének kialakítására.
  • Lehetővé teszi az ügyfélkapcsolati csatornák teljesítményének az ügyfél-elégedettség és ügyfélélmény szempontjából történő mérhetővé tételét.
  • Biztosítja az értékelési szempontrendszer professzionális kialakítását és hatékonyságának javulását.

További információért kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!
Kérjük, kattintson!