Betöltés, kérlek várj...
Login man

Hosszú távú Partneri kapcsolatokat építünk – ez elképzelhetetlen a másik fél gondolkodásmódjának, folyamatainak, stratégiájának megismerése nélkül.

 

Amikor először találkozunk egy új Partnerrel, az első kérdésünk mindig ez: "Miben tudunk segíteni?" És a beszélgetéseink során a kérdések száma egyre csak nő:

  • Milyen ügyfélkapcsolati csatornákat használ az Ön vállalkozása?
  • Melyik a preferált kapcsolattartási forma az ügyfeleivel? Miért az?
  • Van-e különbség a szolgáltatási színvonalban attól függően, hogy az ügyfelek melyik csatornát választják?
  • Milyen módszertannal, rendszerességgel méri és elemzi az ügyfél-visszajelzéseket?
  • Hogyan használja fel a visszajelzésekből származó információkat?
  • A munkatársai mennyire vannak tisztában az ügyfél-elégedettség fontosságával (nem elméletben, hanem gyakorlatban)?
  • Mit gondol, az ügyfelei, vásárlói számára élmény az Ön vállalatával bármilyen formában kapcsolatba kerülni?
  • Ha problémás ügyféllel találkoznak a munkatársak, milyen megoldási lehetőségek és eszközök állnak rendelkezésükre?
  • Egy jó termékpaletta vagy minőségi szolgáltatások elegendőek a hosszú távú üzleti sikerhez?
  • Van-e kimutatható összefüggés az Ön vállalatánál az értékesítési eredmények és az ügyfelek elégedettségének változása között?
  • Milyen aktivitások (ad-hoc és rendszeres) valósultak meg, és melyeket tervez a jövőben az ügyfelek elégedettsége, igényeik jobb megismerése, a valódi ügyfél- és vásárlói élményt megvalósító ügyfélkapcsolatok fejlesztése érdekében?

Mi abban segítjük Önt, hogy ezekre a kérdésekre válaszokat találjunk, és a rendelkezésre álló adatok és információk segítségével a versenytársainál, a piaci átlagnál magasabb szintre emeljük az Ön ügyfélkapcsolatainak minőségét.

Mert az értékesítés és üzleti eredmények növekedése nem cél, hanem következmény.

További információért kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!

Kérjük, kattintson!