Hosszú távú Partneri kapcsolatokat építünk – ez elképzelhetetlen a másik fél gondolkodásmódjának, folyamatainak, stratégiájának megismerése nélkül.
Amikor először találkozunk egy új Partnerrel, az első
kérdésünk mindig ez: "Miben tudunk segíteni?" És a beszélgetéseink során a
kérdések száma egyre csak nő:
- Milyen ügyfélkapcsolati csatornákat használ az Ön
vállalkozása?
- Melyik a preferált kapcsolattartási forma az ügyfeleivel?
Miért az?
- Van-e különbség a szolgáltatási színvonalban attól függően,
hogy az ügyfelek melyik csatornát választják?
- Milyen módszertannal, rendszerességgel méri és elemzi az
ügyfél-visszajelzéseket?
- Hogyan használja fel a visszajelzésekből származó
információkat?
- A munkatársai mennyire vannak tisztában az
ügyfél-elégedettség fontosságával (nem elméletben, hanem gyakorlatban)?
- Mit gondol, az ügyfelei, vásárlói számára élmény az Ön
vállalatával bármilyen formában kapcsolatba kerülni?
- Ha problémás ügyféllel találkoznak a munkatársak, milyen
megoldási lehetőségek és eszközök állnak rendelkezésükre?
- Egy jó termékpaletta vagy minőségi szolgáltatások
elegendőek a hosszú távú üzleti sikerhez?
- Van-e kimutatható összefüggés az Ön vállalatánál az
értékesítési eredmények és az ügyfelek elégedettségének változása között?
- Milyen aktivitások (ad-hoc és rendszeres) valósultak meg, és
melyeket tervez a jövőben az ügyfelek elégedettsége, igényeik jobb megismerése,
a valódi ügyfél- és vásárlói élményt megvalósító ügyfélkapcsolatok fejlesztése
érdekében?
Mi abban segítjük Önt, hogy ezekre a kérdésekre válaszokat találjunk, és a rendelkezésre álló adatok és információk segítségével a versenytársainál, a piaci átlagnál magasabb szintre emeljük az Ön ügyfélkapcsolatainak minőségét.
Mert az értékesítés és üzleti eredmények növekedése nem cél,
hanem következmény.
További információért kérje első alkalommal díjmentes konzultációnkat!