Betöltés, kérlek várj...
Login man

FUNKCIONALITÁS

A kreatív ötletek, az egyéni kezdeményezések, a folyamatok fejlesztése számos alkalommal azért nem valósulnak meg, mert a rendelkezésre álló eszköztár (legyen az bármely informatikai rendszer: önálló szoftver, online megoldás, dobozos termék) nem, vagy csak fejlesztéssel alkalmas a szükséges támogatás biztosítására. Vagy egyszerűen: „az már nincs benne a licenszben”, illetve „ehhez külső support kell”.


A datha pro egyik legnagyobb erőssége, hogy a felhasználók részére teljes körű admin jogosultságot biztosítunk, ezáltal minden funkció, beállítás, paraméterezés, jogosultságkezelés és tevékenység Partnereink kijelölt munkatársai számára is hozzáférhető. Ez a megoldás szinte korlátlan lehetőséget biztosít az egyes funkciók kreatív használatára – a lebonyolítás (értékelési szempontrendszer, design, folyamat, szegmentáció, adatbázis-struktúra, módszertan, időzítés) egyedivé tétele, a vállalatra specifikált végrehajtása szinte kizárólag a Partnereink kreativitásán múlik.

A modulrendszerű felépítés következtében az egyes lehetőségek és funkcionalitások megfelelő licensz birtokában egyszerűen bővíthetőek, a rendszer az új alkalmazásmodulok bekapcsolásakor automatikusan felismeri a már meglévő beállításokat, elmentett adatokat és információkat – így egy-egy újonnan igényelt modul, vagy funkció elindítása gyakorlatilag pár perc alatt lebonyolítható.

A datha pro fejlesztése során az volt a célunk, hogy egy olyan megoldást biztosítsunk Partnereink számára, amely a vállalati környezetben felmerülő valamennyi mérési, adatgyűjtési és a begyűjtött információk elemzési, értékelési, valamint kapcsolódó riportolási folyamatának lebonyolításához képes hatékony támogatást biztosítani, a hasonló nagyvállalati (rész-)megoldások és rendszerek jelentős fejlesztési, integrációs és üzemeltetési költsége nélkül.

Kérje díjmentes rendszerbemutatónkat!
Kérjük, kattintson!

A datha pro egyedülálló módon képes:

  • tetszőleges módszertannal (CATI, CAWI, CAPI), 
  • szabadon választott folyamattal (face-to-face, adatbázis alapú, minőségbiztosítási célú),
  • a kiválasztott csatornán keresztül (személyes, telefonos, elektronikus vagy ezek kombinációja),
  • manuális vagy automatikus működéssel,
  • tetszőleges időpillanatban és 
  • szintén szabadon paraméterezhető, felépíthető, módosítható értékelési szempontrendszerrel, 
  • akár célcsoportonként, területenként vagy egyéb szegmentálási szempont alapján,
a meghatározott külső- és belső ügyfelek, munkatársak, vezetők által adott visszajelzéseket real-time összegyűjteni, elemezni és a választott csatornán az eredményeken visszacsatolni.

Az egyes modulok, funkciók, rendszerképernyők és folyamatok teljes mértékben támogatják a visszajelzések kezelésének komplex menedzselését, és alkalmazkodnak a kiválasztott touchpoint típusához és specifikációjához (pl.: kiszolgálási csatorna, esemény típus stb), biztosítva ezzel a módszertanilag helyes értékelési folyamat és szempontrendszer alkalmazását.

A megoldás igénybevétele az egyes modulokra történő előfizetéses konstrukcióban lehetséges, amely a piacon elterjedt megoldásokkal szemben nem függ az igénybevett szolgáltatások mennyiségétől. Egyedi licensz-megoldásunk az egyes modulokhoz korlátlan hozzáférést, korlátlan mennyiségű és típusú értékelési szempontrendszert és tetszőlegesen paraméterezhető hozzáférési szinttel rendelkező, korlátlan számú felhasználót biztosít. Ez a megoldás Partnereink visszajelzése alapján egyszerűen tervezhetővé teszi a költségeket, és nem szab határt a rendszer használata során felmerülő kreatív ötletek megvalósításának.

Mind az admin funkciók, mind a vélemények, visszajelzések gyűjtési és értékelési felületei eszköz- és platform-függetlenek, ennek köszönhetően a megoldásunk bármikor, tetszőleges eszközön (mobileszközök, desktop, laptop, táblagép stb.) elérhető és használható.