Betöltés, kérlek várj...
Login man

Ügyfélkiszolgálás blog

Egy (majdnem) szakmai blog nem csak szakmabelieknek...


ugyelkiszolgalas.blog.hu


Az ügyfélkiszolgálás blog azért született meg, mert több, mint 15 éve foglalkozom ügyfél- és vevő-kiszolgálás fejlesztéssel (ha beleszámítom, hogy pályafutásomat édesanyám kisboltjában kezdtem 8 évesen, akkor még több…), és komolyan hiszem, hogy a magyarországi kiszolgálási kultúra kellő jó szándékkal, odafigyeléssel és akarattal igenis világszínvonalúvá fejleszthető. 

Számtalan kiváló példa létezik, és sok olyan is, amely Magyarországról indulva lett nemzetközi szinten is elfogadott megoldás. Mivel ez nem egy szakmai blog (csak majdnem... :-) ), célom az írásaimmal az, hogy olvasmányos formában világítsak rá: számtalan olyan helyzet létezik, amellyel, ha okosan foglalkozunk, növelhetjük az elégedettséget, és ügyfélélményt adhatunk akár a legnehezebb szituációkban is.

Bízom benne, hogy a blogommal is hozzá tudok járulni ahhoz, hogy kellő figyelem irányuljon erre a területre, és a döntéshozók, vállalati vezetők is méltó helyén kezeljék az ügyfélkapcsolatok témakörét.

Takács Antal

ugyfelkiszolgalas.blog.hu