Betöltés, kérlek várj...
Login man

Konferencia


A CustomerView küldetésének fontos részét képezi, hogy a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése érdekében rendszeresen vegyen részt konferenciákon, workshopokon, önnálló szervezésű vagy vállalati rendezvényeken. 


Ezzel a célunk az ügyfélkiszolgálás fontosságának és szervezeti működésben betöltött szerepének hangsúlyozása, az ügyfélélmény-vezérelt vállalati kultúra megteremtése, a hazai és nemzetközi példák, legjobb gyakorlatok széles körben történő ismertetése és bemutatása.

Számos prezentációs témával és naprakész információs anyaggal rendelkezünk, természetesen a rendezvény jellegétől függően előzetes téma- és formátumegyeztetés (önálló előadás, workshop, panelbeszélgetés, pódium, interjú, webinar) szükséges.

Amennyiben fel szeretne kérni minket konferenciáján, rendezvényén előadóként, közreműködőként,

kérjük, kattintson ide! 

A felkérésben kérjük, jelölje a tárgyat, témát, valamint a rendezvény tájékoztató információit (időpont, helyszín, honlap).


Szíves megkeresését előre is köszönjük!